U srijedu 13. marta 2024. godine na Ekonomskom fakultetu održano je drugo predavanje u sklopu Biznis akademije koju organizuje Mreža za omladinski aktivizam Crne Gore.
U fokusu predavanja našla se tema marketinga, a predavač na Biznis akademiji prof. dr Boban Melović podijelio je svoja znanja sa preko 30 prisutnih, koji su bili u prilici da se upoznaju sa načinom funckionisanja marketinškog sektora i njegovim značajem u poslovnom svijetu.
Koje su razlike između PR-a i reklame, kako izgraditi prepoznatljiv brend te kako na najbolji način iskoristiti narastući značaj digitalnog marketinga - samo su neke od tema koje su obrađene u sklopu predavanja.
Predavanje je omogućilo mladima da se upoznaju i sa nekim znatno širim konceptima u vezi sa marketingom kakvi su psihološki uticaji na formiranje cijena i pažljivo planiranje promocije proizvoda, sa konkretnim primjerima u našem okruženju.
Biznis akademija je dio projekta "Bussiness education for successful aplication" koji implementira Mreža za onladinski aktivizam Crne Gore, a finansira ga Slovačka agencija za međunarodnu razvojnu saradnju posredstvom mehanizma zvanične razvojne pomoći SlovakAid i Ambasade Republike Slovačke u Crnoj Gori.
Biznis akademija se realizuje na Ekonomskom fakultetu Univerziteta Crne Gore u saradnji sa Društvom za preduzetništvo, menadžment i biznis Ekonomskog fakulteta UCG (EMBA Montenegro).
Comentários